مقصر ...

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

گریه کن تا اشک چشمات بریزه رو تن بارون

مثل بارون که تو دریا گم میشه راحت و آسون

منم و عشق و نگاهت ساده از غمت گذشتم

هرچی از نگفته ها بود گوشه ی دلم نوشتم

روی این بلندی غم وایسادم شاید بیفتم

بغض مرگه توی سینم تو مقصری عزیزم

گله ی کار دل من هرچی هست از تو ا یا من

یا کمی حوصله از تو یا کمی فاصله از من

 

از دو چشمی که نجیبه گلگی یکم عجیبه

به لطافت ستاره ست اما دستام بی نصیبه

همیشه گریه ی چشمات یه سوال بی جوابه

واسه تو اگر یه راهه واسه من فقط عذابه

از دو چشمی که میریزه خنده های عاشقونه

نمیدونم غم و غصه است یا که لحظه ی جنونه

روی این بلندی غم وایسادم شاید بیفتم

تو مقصری عزیزم آره تو، همین که گفتم



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت20:49---9 مهر 1392
تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است عاشقانه دوستت دارم . .

mamad0017
ساعت19:49---3 مهر 1392
آבَم بـآیـَد یــﮧ "تـــُو" داشتــﮧ بـاشـِــﮧ

ڪِـﮧ هَـر وقـت اَز هـَمــﮧ چــے פֿـَـستـِــﮧ פּَ نـا اُمیـدبـوב

بـهـش بــِگـــﮧ :مـُهـماینـــﮧ ڪِـﮧ تــُـ‗__‗ـــو هـَستـے

بیـخیـال ِ בُنـیـا. . .


mamad0017
ساعت21:02---1 مهر 1392
سلام....قشنگ بووود به منم سربزن

پسرک بارانی
ساعت20:57---1 مهر 1392

پاسخ:ممنونم پسرک بارانی... خوشحالمون کردی با اومدنت موفق باشی


فرزانه
ساعت13:43---1 مهر 1392
امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد

آیا تو هم به یاد من هستی در این شبهای سرد
پاسخ:مرسی دوست من قشنگ بود شعرت ... لینک آدرس وبت ایراد داره گویا، امیدوارم بازم بیای و بتونم بهت سر بزنم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1387برچسب:,

] [ 1:12 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید